Omring maakt merk persoonlijk met Marvia

Omring geeft de verschillende labels een persoonlijk gezicht met behulp van Outliner

medisch

Over Omring:

Omring en haar voorgangers hebben al meer dan honderd jaar hun wortels in West-Friesland en de kop van Noord-Holland. Ze richten zich op mensen die zorg nodig hebben op kwetsbare momenten. Iedere klant heeft een eigen contactpersoon. Ook ziet de klant zo veel mogelijk dezelfde gezichten in zijn of haar huis. Alle teams worden kleiner en werken wijkgericht, met een wijkverpleegkundige als spil. Zij onderhoudt ook het contact met de huisarts.

Aanleiding:

Omring wil graag persoonlijk communiceren met de klanten vanuit een centraal en sterk beeldmerk. Hierbij mogen de regio’s zelf uitingen opmaken maar moet de huisstijl bewaakt blijven. Nadat documenten zijn opgemaakt wil de communicatieafdeling de mogelijkheid hebben om publicaties goed of af te keuren voordat deze naar de drukker gaan. Naast het merk Omring wordt het label ‘Het Eethuys’ geëxploiteerd. Hiervoor moeten eenvoudig menukaarten en aankondigingen opgemaakt kunnen worden

Klantvraag:

We willen graag een opmaakomgeving op basis van templates waarbij ook mijn beeldbank is gekoppeld aan de uitingen. Op deze manier kan iedere gebruiker de documenten opmaken en goedgekeurd beeldmateriaal uit de beeldbank toevoegen.

De oplossing:

De Marvia opmaakmodule met goedkeuringsflow en gekoppelde beeldbank. Hierin kan iedere regio/afdeling inloggen en kiezen uit de voor hen beschikbaar gestelde marketing materialen. Vervolgens worden documenten in de editor opgemaakt binnen huisstijl van Omring. Gebruikers zijn oa zorgverleners en hebben dus geen achtergrond in opmaakprocessen, maar de applicatie is zo intuïtief dat dit geen probleem is.

Details:

  • Marvia omgeving in look and feel Omring
  • 20+ users
  • 20 templates: Posters, advertenties, visitekaartjes, brochures, flyers, menukaarten
  • Goedkeuringsflow
  • DPI checker voor kwaliteit foto’s
  • Gekoppelde beeldbank
  • Management reporting