Cordaan draagt merk met ‘zorg’ uit

Cordaan geeft strakke huisstijl regionaal gezicht met Marvia

Screen Shot 2015-12-28 at 11.44.58

Over Cordaan:

Cordaan is een zorgaanbieder met vestigingen in Amsterdam, Diemen, Huizen, Maartensdijk en Nieuw Vennep. Cordaan richt zich op mensen die korte of lange tijd verpleging, verzorging, begeleiding en/of ondersteuning nodig hebben.

 

Aanleiding:

Nadat Cordaan in samenwerking met Wunder een nieuwe huisstijl had neergezet, was er behoefte om deze huisstijl tot leven te laten komen door per discipline of locatie unieke elementen eraan toe te voegen. Op deze manier wordt het merk minder statisch en krijgt het een lokaal gezicht.

Klantvraag:

Na de ontwikkeling van de huisstijl willen we onze regio’s binnen de huisstijl eigen materialen op laten maken. Met als doel een lokaal gezicht aan het merk Cordaan geven. Dit moet op een efficiënte manier ingericht worden zodat dit het hoofdkantoor tijd oplevert in plaats van kost.

De oplossing:

De Marvia opmaakmodule met goedkeuringsflow. Hierin kan iedere regio/afdeling inloggen en kiezen uit de voor hen beschikbare materialen. Vervolgens worden deze in de editor opgemaakt binnen de huisstijl van Cordaan. Gebruikers zijn oa zorgverleners en hebben dus geen achtergrond in opmaakprocessen, maar de applicatie is zo intuïtief dat dit geen probleem is.

Details:

  • Marvia omgeving in look and feel Cordaan
  • 20+ users
  • 20 templates: Posters, advertenties, visitekaartjes, brochures, flyers
  • Goedkeuringsflow
  • DPI checker voor kwaliteit foto’s
  • Management reporting