Marvia wint op The Next Web conferentie

5665071782_d17189638a_o

Afgelopen week stond de internet wereld van Amsterdam weer op zijn kop. De glasvezel verbindingen waren overbelast en de Westergasfabriek was volgestroomd met een kleine 1000 bezoekers. Veel lof voor de heren van thenextweb.com voor de organisatie van wederom, een briljante conferentie.

Inmiddels is het weblog uitgegroeid tot een vooraanstaande speler in de wereldwijde top 20 van tech weblogs. Dit is terug te zien in de grote internationale belangstelling voor de conferentie.

Wij hebben aan de conferentie deelgenomen door te pitchen voor ons nieuwe product marvia.ads (persbericht). Hiermee hebben wij gewonnen in de categorie ‘best business model’. Marvia.ads is een click&go platform voor het online opmaken en plaatsen van advertenties in alle soorten printmedia. Het platform is eenvoudig wereldwijd in te zetten doordat uitgevers alleen onze ‘create ad’ button op hun website hoeven te plaatsen en direct klaar zijn om advertenties te ontvangen.

Onze pitch is te zien in onderstaande video. Een pitch moet kort en bondig zijn, dus het

waren letterlijk ‘5 minutes of fame’:

 

Naar aanleiding van de pitch zijn we geinterviewd door de New York editor van de thenextweb.com, wat heeft geleid tot een leuk interview.