Meeùs verzekert zich van strakke huisstijl

Unirobe Meeùs Groep bouwt een centrale omgeving voor al haar kantoorartikelen

Schermafbeelding 2014-04-09 om 10.49.01

Over Meeùs:

Meeùs is de enige tussenpersoon in Nederland die gespecialiseerd is in verzekeringen, pensioenen, hypotheken en bankzaken. Vanuit de verkoopregio’s staan ze dagelijks klaar voor meer dan 334.000 particuliere en 67.000 zakelijke klanten. Medewerkers kennen hun regio door en door en hebben persoonlijke aandacht voor de klant.

Aanleiding:
Meeùs heeft een sterke lokale aanwezigheid in Nederland en veel mederwerkers die decentraal opereren. Daar waar het hoort: dicht bij de klant. Om meer grip te krijgen op de opmaak van visitekaartjes, brochures en flyers (huisstijlbewaking) en inzicht te krijgen in van bestelstromen artikelen is besloten om een brandportal in te richten. Hier kunnen medewerkers beeld raadplegen, documenten opmaken, en artikelen bestellen.

 

De oplossing: Orderpicker, Outliner en Brandlocker:
De interne bestelwebshop zorgt voor een eenduidig bestelproces met
meer grip op het assortiment en realisatie van besparingen zonder kwaliteitsverlies. In Outliner kunnen visitekaartjes worden opgemaakt, besteld en goedgekeurd worden in dezelfde omgeving. De beeldbank helpt ten slotte bij de huisstijlbewaking en het eenvoudig delen van bestanden.

Klantquote Rene Zijlmans (facilitair manager Meeùs)

“Vestiging worden verplicht te gaan bestellen via de centrale webwinkel en daarmee dus bij centrale leveranciers. We zullen indirect besparen op het beheer van allerhande webwinkels die van onze leveranciers uitgaan, we kunnen met Orderpicker snel schakelen tussen leveranciers en onze operationele inkopers besparen veel tijd door het centraal kunnen plaatsen van bestellingen binnen diverse productcategorieën. Marvia was reeds leverancier van de Outliner tool voor ons dtp-werk. Deze handige tool bleek naadloos te integreren in de Orderpicker-tool die men aanbiedt. Dit was een grote meerwaarde waarmee Unirobe Meeùs Groep nu echt één centrale omgeving heeft voor haar facilitaire artikelen.”

Details:

– Artikelen: Kantoorartikelen, Flyers, Visitekaartjes, tot aan Cup a Soup vullingen!
– Gebruikers: 100+
– Aantal templates: 5
– Keywords: Inzicht in inkoop, huisstijlbewaking, kostenbesparing, gebruikersgemak