Marvia biedt onderdak aan huisstijl Stayokay

Brandlocker en Outliner helpen Stayokay met uitrol nieuwe huisstijl

Photo by Taco van der Werf | eye4light.com

Over Stayokay:

Hostels op verrassende locaties door heel Nederland die een ideale uitvalsbasis vormen voor nieuwe, waardevolle ervaringen.

Stayokay is een maatschappelijk betrokken non-profit organisatie met hostels op verrassende locaties door heel Nederland. Al ruim 85 jaar biedt hostelketen Stayokay haar (inter)nationale gasten de ideale uitvalsbasis voor nieuwe, waardevolle ervaringen. Stayokay biedt geen overbodige luxe, maar wél een goed verzorgd, verrassend (korte)vakantie- en vergaderverblijf in een ongedwongen sfeer. Ook is er volop gelegenheid andere mensen te ontmoeten. Met jaarlijks ruim 1 miljoen overnachtingen is Stayokay de grootste aanbieder van budgetaccommodaties in Nederland. Stayokay is aangesloten bij Hostelling International: een netwerk van meer dan 4000 hostels wereldwijd.

Aanleiding: Stayokay heeft begin 2015 een nieuwe huisstijl gelanceerd. Uitdaging is om deze huisstijl op een goede manier te ontsluiten richting de hostels, zodat er lokaal makkelijk en snel marketinguitingen opgemaakt kunnen worden.

Klantvraag:

1. Opmaakmodule waar lokale hostels alle zaken rondom marketing kunnen opmaken en bestellen.

2. Een beeldbank (DAM) systeem waar alle huisstijl elementen digitaal worden ontsloten, incl. de digitale huisstijlgids.

De Oplossing:

Eén omgeving waarin alle huisstijlelementen zijn opgeslagen en uitingen dmv templates regionaal opgemaakt kunnen worden binnen huisstijl. Indien gewenst kunnen opgemaakte uitingen direct naar een drukker worden verzonden voor productie.

Details:
– Uitingen: Flyers, Posters, Folders, Advertenties, Banners
– Gebruikers: 40+
– Aantal templates: 15
– Keywords: Regionale ondersteuning, huisstijlbewaking, kostenbesparing, gebruikersgemak, DAM